15 Şubat 2014 Cumartesi

           Son günlerde fark ettim ki twitter da eski güzelliğini kaybetti. Liseye başlamadan önce çok rahattım ve istediğimi yazabiliyordum. Cevap veriyordum. Yani kim bakmış kim beğenmemiş hiç umrumda değildi. Ama liseye başladıktan sonra bir de baktım arkadaşlarımla birbirimizi takip ediyoruz. Ertesi gün tweeti soruyor falan. Takipçi yarıştırıyorlar. Birden siyasi şeyler yazmamaya başladım. Kendimi kısıtladım falan. Anlayacağınız Twitter bana zehir oldu.
           Hayır bir de güzel tweet atabilseler. Ergenlikten mütevellit hep bir laf sokma, aşağılama çabasındalar. Parmakla sayılabilecek kadar az güzel yazan insan var. Anasayfam bok gibi oldu. Napacağımı bilemiyorum. Yeni hesap açmak içimden de gelmiyor çünkü arkadaşlarım gibi olan insanlar çok fazla. Benim şöyle yeni bir site bulmam lazım. Kendi çapında, asosyal insanların takıldığı bir site biliyor musunuz?

Hiç yorum yok: