2 Ağustos 2012 Perşembe

Dün tercihler başlamıştı. Dershaneye gidecektim ama LYS'liler de tercih yaptığı için rehberlik servisi yoğunmuş. Oraya giden bir arkadaşım söyledi. Açıkçası ne yapacağımı bilmiyorum.Eğer SBS'de bir soruyu daha yapaabilseydim istediğim her liseye gidebilirdim. Ama türkiye sıralamamı bu denli kötü olması beni gitmek istediğim liseden mahrum bırakıyor. Yine de o liseyi yazacağım gelmeyeceğini biliyorum ama hiç denememekten iyidir. Ümit bağlamıyorum yalnızca deneyeceğim. En yakın zamanda tercih yapmak için önce dershaneye sonra okla gideceğim bunan sonra yapmam gereken tek şey beklemek...

4 yorum:

hande dedi ki...

Merhaba, hangi okulu istiyorsun söylemende bir sakınca yoksa? :)

Tiktak dedi ki...

ankara fen lisesini istiyorum ama gidemeyeceğim türkiye sıralamam gerçekten kötü. tokattaki fen lisesi olacak ya sen

hande dedi ki...

Ankara Fen Lisesi oldu. Umarım hayırlısı olur, şimdiden başarılar dileyeyim sana :)

Tiktak dedi ki...

senin için sevindim :)